Texas holdem

Ja, man kan nog säga att jag är besatt. Gud vad kul det är att spela det och nu har man börjat vinna också och ibland blir det stora summor hehe. Jag tycker det är roligast att gå in på Newbie och starta på 40 $ än att börja på typ 10000$ och satsa så himla mycket pengar. Imorgon tänker jag dock köra in till Malmö och styrketräna, det var ett tag sen sist nu. Jag tänkte styrketräna när jag jobbade dessa två veckorna, men jag var så himla trött och hade så jäkla ont i min kropp och mina fingrar så jag orkade inte. Imorgon så har ju även friskis och svettis gympa i parken, kanske ska gå på den också helt enkelt. Satsa hårt direkt?? =D

Hittade en ny blogg idag när jag var inne på Blondinbellas och kollade. Det var en kille som hade den:

www.stilrobin.com

Den var bra och man kan få lite råd om visa saker typ mode, träning mm. Kolla in den!! =D

Vad har ni gjort idag och vad ska ni göra imorgon?

// Petra

Kommentarer
Postat av: Kinga

Hejsan!

För det första, ja, detta är nog någon sorts reklamgrej.

Hoppas du läser ändå!

Jag såg nämligen på twilighttwilight.blogg.se att du tycker om Twilight, därför tänkte jag att

du kanske vill spana in våran hemsida, www.thetwilightsaga.se, där vi skriver om allt

som rör twilight och skådespelarna.



Vi är många, och uppdaterar ofta, har alltid pinfärska nyheter, och just nu så ligger vi på tredje plats i Sverige i Twilightkategorin.

Vi har för närvarande en tävling, där vi söker ännu en medarbetare!

Kolla in oss!

2009-07-16 @ 22:17:31
URL: http://www.thetwilightsaga.se
Postat av: Sandie

Borde också träna =)

2009-07-17 @ 09:53:25
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0