Svar på frågor (del 2 av 2)

Go´kväll alla läsare!!
Nu ska ni få svaren på resten av frågorna ni ställt!! =D

Vilken är din favorit fisk?
Svar: Om du menar att äta så älskar jag lax. Men annars så tycker jag delfinen är en fin fisk! =D

         

Vad på din kropp gillar du bäst?
Svar: Jag gillar mina blåa ögon!

                   

Hur många systrar har du?
Svar: Jag har fyra hel systrar och en halv syster.

Vill du ha barn? Hur många i så fall?
Svar: Ja, jag vill gärna ha barn. Jag tycker två barn är lagom.

Vad skulle dina barn heta?
Svar: Om det är en flicka så ska hon heta Michelle och om det är en pojke så ska han heta Theo. =D

Jobbar du med något?
Svar: Jag har inget fast, men jag brukar vikariera på olika förskolor och så jobbar jag på en verkstad i malmö ibland och det tycker jag är jätteroligt. =D

Var brukar du åka till semester till?
Svar: Jag har bara varit i Grekland, på Kreta, när jag varit på semester.


                   

Vilka är de tre vackraste kvinnorna?
Svar:

                   
                                                     Jessica Alba

                    
                                                     Tyra Banks

                     
                                                                Heidi Klum

Du verkar vara en tjej med starkt självförtroende, har det alltid varit så? Eller hur fick du det?
Svar: Vad bra att det verkar som det utåt. =D Visst har jag bra självförtroende när det handlar om saker jag kan och känner mig bekväm med, men annars har jag inte alls bra självförtroende. =D

Vilken kändis skulle du vilja vara för en dag?
Svar: Jag skulle vilja vara Jessica Alba för jag gillar henne och tycker hon är så otroligt snygg. =D

                    

Favorit färg?
Svar: Älskar BLÅ!! =D

Favorit artist?
Svar: För tillfället Chris Brown


                                 

Använder du smink?
Svar: Ja, jag använder smink. På vardagarna brukar jag bara använda mascara och ibland eyeliner. Men på fest eller andra speciella tillställningar så använder jag även lipgloss, ögonskuga och ibland ( ytterst sällan ) fondation.


                            

1. Fondation - Märke Biotherm , köpt på Mitti för 285 kr
2. Mascara - Märke Maxfactor, Masterpiece Max, köpt på H&M för 170 kr
3. Lipgloss - Märke Isadora, Express Star Gloss, köpt på Maxi för 99kr
4. Eyeliner - Märke Isadora, köpt på kicks för 120kr

Hur ser ditt liv ut om tio år?
Svar: Om tio år så har jag två barn och en man som älskar mig. Vi bor i ett hus med stor trädgård och en pool. Vi har även en hund. =D Jag har även ett jobb som jag älskar.

Tack för alla frågor ni ställt, alltid supper roligt!! =D

// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0