Svar på frågor (del 1 av 2)

Här har ni lite svar på några frågor! =D

1. Hur gammal är du?
Svar: Jag är 21 år gammal

2. När började du blogga?
Svar: Jag började blogga förra året, men då tröttnade jag på det och uppdaterade väldigt sällan, plus att det var typ ingen som läste och kommenterade den så jag tog bort den och sen i maj detta året så startade jag denna =D

3. Varför började du blogga?
Svar: Oj, det kommer jag inte riktigt ihåg =/ Kanske för att jag tyckte det verka spännande och jag har läst mycket av Blondinbellas och Kenzas bloggar så tänkte jag att jag också kunde blogga =D

4. När fyller du år?
Svar: Jag fyller år den 25:de Januari

5. Om du fick välja att flytta till ett ställe på hela jorden, vart skulle det bli?
Svar: Oj ännu en svår fråga. Det skulle väl bli ett varmt land med fina stränder =D Kanske någonstans i USA? =D

6. Vem är din drömkille?
Svar: Jag tror inte jag har någon direkt drömkille, men egenskaper som min drömkille ska ha är B la: han ska vara snäll, omtänksam, pålitlig, ärlig, ha humor, bara för att nämna några saker ; )

7. Vart går din drömresa?
Svar: Ända sen jag gick i sjätte klass så har jag velat åka till Spanien. Sen vill jag även åka till USA =D

8. Är Chris din idol?
Svar: Ja, en av många. Jag tycker hans musik är jättebra och sen är han en suverän dansare också, plus att han är snygg =D

9. Har det som hände med Rihanna påverkat din syn på honom?
Svar: Visst ligger det bak i huvude på en, men samtidigt så kommer jag inte sluta lyssna på hans musik bara för han gjorde något idiotiskt.

10. Har du koll på dina nycklar?
Svar: Jag har alltid koll på mina nycklar. Om jag skulle bli av med dem så beror det på att någon annan har flyttat på dem från där jag lade dem =D hehe.

Så, där har ni några svar, resten kommer komma upp någon gång under dagen imorgon! =D

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

bra frågor o svar

2009-07-21 @ 02:44:17
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Jessie James

Tävling på min blogg ;)

2009-07-21 @ 10:00:56
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Okej va roligt att höra, det är sådär med mig, magsjuk :/

tack :9



Kramis

2009-07-21 @ 10:24:21
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0