Onsdag 22/7

Så nu är vi tillbaka, eller ja vi var tillbaka för en stund sen för vi hjälpte till ute i trädgården och rensade i vårt förråd. Just nu i Trelleborg så regnar det rejält och lite tråkigt är det, men åter till joggningen.

Idag joggade vi samma runda som sist men jag kände att idag ökade jag tempot lite och plus att jag sprang 45sek längre =D Hannah gjorde även detta!
Idag fick vi med Martina ut och det var roligt, ju fler dessto bättre =d STARKT JJOBBAT TJEJER!! =D


Nu ska jag duscha sen ska vi käka middag, idag ska jag nog inte ta fram min data utan försöka lägga mig innan midnatt, jag sover så länge annars.

Vad hittar ni på med idag??

// Petra

Kommentarer
Postat av: Laila

Motivationstips till att träna finns nu :)

2009-07-22 @ 20:28:53
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: angelica

d är bra att öka succesivt med joggningen tillslut orkar man massor :D kör ni samma fart hela tiden eller intervaller :D?

2009-07-22 @ 21:06:40
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0