Michael Jackson

Jag har aldrig diggat Michael direkt, men vissa av hans låtar är ändå jäkligt bra, även om jag inte kan så många. Men på det sättet som folk skrev om honom när han levde var så sjukt och att folk verkligen tror på allt de läser i tidningen är ännu värre. Ni som inte har sett det på riktigt det de skriver ska ju inte säga några negativa saker utan ta reda på fakta istället!!

Ni ska få en bra låt här som jag verkligen gillar. Ska sätta in när JLS också sjöng en bit av den så kan ni ju jämföra lite!!


 

Michael Jackson - The way you make me feel




JLS - The way you make me feel

GLÖM INTE ATT NI KAN RÖSTA PÅ ER FAVORIT I VECKANS BLOGG TÄVLINGEN! dET GÅR VÄLDIGT DÅLIGT TYCKER JAG!! KLICKA HÄR OM NI VILL RÖSTA!

// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0