Idag avslutas det...

Idag avslutas veckans blogg tävlingen. VILL NI GÅ IN OCH RÖSTA GÖR NI DET HÄR!!!

Igår så passade vi vår kusin för de håller på att flytta till lägenheten. Vi köpte en ny pool i förrgår så vi passade på att bada igår i den. Emellanåt fick jag och Hannah traska upp till lägenheten och hjälpa dem att lyfta in sängar bla. Sen gick vi ner igen och slängde oss i poolen till de hämtat nästa last hehe. =D

På kvällen grillade vi med dem och det var jätte roligt. Kanske kan bli samma visa idag? Sen imorgon är det jobb som gäller igen, både bra och dåligt för jag har så himla ont i mina fingrar. Hoppas jag får stå och packa hela tiden hehe.

Vad har ni gjort??




// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0