Fy vad dåligt!!

Veckans blogg tävlingen avslutas nu. Tycker inte det är lönt för det blir inga röster ändå så alla vann!!

Idag har varit fint väder och jag har inte gjort så mycket. Jönssonligan kom ner en sväng och hälsade på, alltid lika roligt. Det känns som om där inte finns något att göra när man inte har pengar och det suger verkligen stort!! Jag är också så himla trött på alla dessa idiot bloggare som tror de är bättre än alla andra. Var inne och kikade på bla Kissies, Dessies och Paulina eller vad hon nu heter och det ända de gör är att håna och klanka ner på alla andra och tror att ni älskar dem, vilket jag hoppas att ni inte gör för det verkar de inte vara värda. Är de verkligen så korkade på riktigt eller de bara spelar?

Nu känner jag bara för att åka ner till Kreta en vecka, men man får ju inte pengar förrän så jäkla sent och då hinner den jävla skita skolan börja igen. Är så jävla less på det skitet!!!!

Vad har ni själva gjort idag??

// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0