Bra bloggar och dåliga

Hej på er!
Jag tänkte länka här tre BRA bloggar och tre som jag tycker är så JÄKLA DÅLIGA ( borde egentligen inte länka dessa tre dåliga, förtjänar de inte)
De tre BRA bloggar har jag valt genom vad de skriver och hur de lockar ens intresse. Deras bloggar visar på gott föredöme och sånt gillar vi ju.

www.blondinbella.se  - Hennes blogg läser jag varje dag och kommer nog fortsätta göra det också. Jag tycker att hon visar en bra sida och det hon skriver är bra. Plus att hon visar många bilder och det är ju alltid intressant att se.

www.kenzas.se  - Även Kenzas blogg läser jag varje dag. Även det hon skriver tycker jag är bra och hon har också bilder på sin blogg. Båda dessa tjejer vet hur man lockar till läsare.

www.stilrobin.com  - Denna bloggen hittade jag på blondinbellas blogg och sedan dess så läser jag den varje dag och den är verkligen super bra!! Han har många bilder och även videos på sin blogg och de är roliga att se. På hans blogg kan man få tips om mode, träning, kost mm.


Kika gärna in på dessa tre bloggarna.


Nu till de tre sämsta bloggarna i hela världen. Tänker inte länka till dem så pass dåliga är de!!

Men de bloggarna jag talar om är Kissies, Dessies och Paulinas. De blonda barbie wannabes kan man även kalla dem. På deras bloggar trycker de ner andra folk och TROR att folk älskar dem, are they serious??
Deras bloggar är så dåliga att man går in och kollar vad idioterna har skrivit så man kan skratta åt dem. De stavar som ett par idioter alla tre med, här är ett exempel:




Får använda förstoringsglas för att kunna läsa det dock, men men!! =D

Vad hittar ni på med idag?

Ni får ha det så bra så hörs vi ikväll!! =D

// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0