Usch för regn! =)

Nu ikväll var Hannah, Frida och jag inne i parken och gympa med Friskis och Svettis och det regna. Jag gillar inte att gympa på gräset när det har eller när det regnar för det blir så halt då och man kan lätt halka. Men i allafall så tyckte jag och även Hannah att det var tråkigt, det var inte alls som det var förr. Rörelserna var inte alls samma utan de var mycket saktare så man kom alrig in i något tempo och musik var helt lugnt, nu kan det ju skifta från person till person hur man lägger upp programmet, men denna var riktigt kass, inte personen i sig, men programmet. Sista gången är i allafall på torsdag så man kanske testar en gång till i allafall. Hoppas det är bättre musik med lite ös!!! =)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen sätter jag mig nog ner och löser korsord eller läser min bok eller något annat hehe.

Ni får ha det så bra!!

// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0