Palmfestivalen!!

Så, nu är jag hemma och ska strax sätta igång en film, närmare sagt Twilight, och se den med Frida. Hannah är hemma hos Martina och jag tror Jenny H också var där, de har säkert super roligt.
Nere på marknaden var det helt okej, jag hann köpa en superfin indiantröja, ska försöka lägga upp den på bloggen ( Jag är ju rätt dålig på sånt ).
Imorgon så ska jag försöka komma ut och springa på förmiddagen och sen tror jag att Frida och jag drar ner och kollar lite till på palmfestivalen, det blir ju mörkt så tidigt nu så det gäller att ge sig ut tidigt hehe.

Frågestunden pågår fortfarande och för att komma till det inlägg och skriva en fråga så klicka på bilden här under!!


                                    


// Petra

Kommentarer
Postat av: Sabi

Du. Nu har jag frågestund på min blogg, checka in - skulle vara gulligt ifall du ställa en fråga eller hundra.:)



ser att du oxå har frågestund så jag kan fråga på:)



När åt du banan sist?

När blödde du näseblod sist?

Ditt senaste toa besök?

Gillar du att sjunga?

Besöker du många bloggar?

2009-08-29 @ 15:50:28
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0