090817

Idag har jag bland annat varit ute och sprungit, det var typ 13: de gången av 36 enligt schemat och det är nu det börjar bli tufft som fan. Det är nu man märker om man klarar det eller ej.
Just nu sitter jag och äter middag, Lax och bulgur, så gott. Jag kommer förmodligen läsa mer på min Twiligth bok senare och den är nog utläst i denna veckan i allafall, har redan läst typ 150 sidor på två dagar så ni kan ju förstå att man blir som besatt =P
Nu på onsdag så är det vissa som börjar skolan så tänk på att ni lägger er i tid och att ni har införskaffat er amtrial som penna, block, miniräknare, och det viktigaste av allt en KALENDER. Det är super bra att ha att skriva upp vad som händer, läxor, möten mm.

Nu ska jag fortsätta med mitt så ni får ha en bra dag!!

// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0