Lång dag!

Hej! 
Idag har det känts som en väldigt lång dag. Var ju tvungen att vakna tidigt för jag skulle gå ut med Miro (vår hund), sen fick jag börja packa ner lägenheten. Vi körde 4 rundor idag och fick dit en massa saker, helt otroligt att vi har så mycket. 

Sen stanna vi hos mina föräldrar och gjorde middag, biffar, bulgur och stekt lök och champinjoner, riktigt gott efter en lång dag. Efter middagen gav jag mig på att testa baka Twixkakor, dock blev det inte klart innan vi körde hem för kolan ska stelna och sen ska jag smälta mjölkchoklad och ha över, så imorgon får jag göra det. Dock jobbar jag lång dag så får se om den hinner bli klar då 😃 

Nu ska jag hjälpa mannen med en skoluppgift och sen blir det sängen. Ögonen blir svårare och svårare att hålla öppna 😃 




Kommentarer
Postat av: Martina

Jag kommer gärna o smakar :) hihi

2014-03-12 @ 14:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0