1/1-2014

Hej! 
Idag tog jag en rejäl sovmorgon 😃 Jag vaknade vid elva och det var så skönt att sova ut. 
Idag börjar allvaret för många och så även för mig. Dock har jag inte sagt nyårs löften utan kör på bara. Dock har jag många mål detta året som jag vill klara av och första målet är 
• Trelleborgs Triathlon
Och målet i det målet är att kunna springa hela rundan och den är på 4,2km. Sen vill jag ju sänka min tid rätt rejält och förhoppningsvis inte behöva komma sist detta året också haha 😜 

De andra målen får ni veta sen. Snart ska jag bege mig iväg till gymmet och träna. Då hoppas jag löpbandet är ledigt så jag kan springa lite 😊 

Vi hörs senare idag! 

Puss och Kram


Min frukost idag! 😋 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0