Bakning på schemat!

Go'kväll!
Idag har jag och mina två ändra systrar stått och bakat en massa till julhelgen. Vi började vid typ kl 13 och var klara med det sista vid kl 19. Nu är man lite trött i huvudet haha 😃
De vi baka var: 
Lussekatter
Saffrans kanelsnäckor med mandelmassa
Mozartkulor
Trillingnöt
Rocky road
Dumlefudge
Saffranskladdkaka

Listan blev lång men nu slipper vi det haha. Imorgon ska vi ha julfrukost hemma hos mamma och pappa, men innan vi ska dit måste jag snabbt in till Malmö och handla den sista julklappen till min man. Ska försöka handla ett presentkort till mamma också på skopunkten. 

Nu ska jag se lite tv sen gå och lägga mig. Hoppas ni haft en bra måndag! 

Puss och Kram 








Glömde ta på dumlefudgen när den var färdig så det får bli imorgon 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0