V.45

Hej!
Idag är jag tillbaka på förskolan igen efter att ha jobbat i Malmö på en verkstad. De kändes lite konstigt imorse men kom ändå in snabbt i det 😊👍 Tiden har sprungit iväg och det har varit en väldigt lugnt dag, inte så många barn. Dock har det ju börjat en del nya barn så dem måste man ju lära känna, men det tycker jag har gått väldigt bra 😊 

När jag slutar jobba kl 15 så ska jag och Mohamed hem till min familjs hus så min syster kan klippa oss. På mig blir det bara topparna, men på Mohamed skulle hon nog ta med rakmaskinen, dock inte allt hår. Sen ikväll blir det träning och lugn och ro. 

Jag hoppas ni haft en bra förmiddag och att ni får en fortsatt trevlig eftermiddag! Vi hörs senare! 

Puss och Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0