Natti natti!!

Timmarna bara flyger förbi känns det som 😃 När vi kom hem från gymmet så var jag riktigt trött, dels efter jobb och sen efter träningen och jag hade verkligen ingen ork att börja stå med maten. Men efter lite klagande fick Mohamed med mig ut i köket så vi kunde göra middagen, det blev spagetti och köttfärssås, mumsigt! Dock hade vi ingen lök hemma så den miste ju den smaken. 

Efter maten så vi på tv bl.a. Familjen Kardashian, Teen Wolf,  unga mödrar mm. Haha vi ser alltid (jag som väljer) en massa program med bebisar eller små barn 😃 😜 
På måndag ska Mohamed börja gå på Humanus, vilket han ska göra varje dag efter SFI, dock har inte det startat än. Hoppas det börjar snart också. 

Nu ska jag gå och lägga mig då jag orkar med hela dagen imorgon, 08-17 😁 Godnatt och Sov gott när ni lägger er! 

Puss och Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0