Triathlon!

Hej!
Idag efter jobb så var ag så himla trött så när jag hade sett på One Tree Hill så gick jag in för att vila mig lite och jag somnade och sov i ca 2 timmar, det var väldigt skönt och behövligt. Imorgon är det torsdag och en röd dag ju så vi är lediga och vi ska passa på att öva inför triathlonet då. Blir cykling 18km och sen gå/springa 4.2km. Tyvärr blir det ingen simning för min del utan det får bli nästa gång.
 
Ikväll testade jag att göra banan pannkaka och de blev riktigt goda. Jag hade smält choklad och lite glass till men det kan man ju skippa om man vill ha dem mer nyttiga. Receptet är busenkelt dessutom.
Allt som behövs är följande:
1 Ägg
1 Banan
Du mosar bananen och blandar ner ägget. Sen steker du smeten på ett stekjärn. Jättenkelt!
 
Nu ska jag fortsätta snacka med min man! Hoppas ni haft en bra dag! God natt och sov gott!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0