Think like a man!!

Go´kväll i stugorna!
Just nu sitter jag med mina yngre systrar och vi har precis satt igång en film, "Think like a man". Får se om den är bra, den har precis börjat och verkar helt okej. Dagen har varit bra och jag har lyckats få lite färg i ansiktet :-) Nu på kvällen så grillade vi, kyckling, fläsksnitzel, potatis, bulgur, potatissallad och så grönsaker/ sallad. Det var riktigt mumsigt och jag blev så mätt :-)
 
Snart ska jag snacka med min älskling på skype om han kom in, han kanske skulle iväg och göra något med sin kompis som hade kommit till stan. Jag hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt bra kväll. Om ni ska ut och svira så ta det lugnt. Och som vanligt varannan vatten!!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0