Söndag!!

Hej!
Allt väl? Här börjar det bli lite bättre. I fredags på kvällen efter gymmet så kände jag att min mage var väldigt orolig och jag hade väldigt ont. Allt efter att timmarna gick så blev det värre och sen gick jag och la mig, men jag hann inte somna utan fick gå upp på toa och där satt jag och spydde. Sen vaknade jag varje timme och behövde gå på toa. Usch för maginfluensan säger jag bara. Igår så var det likadant och jag fick feber. Har varit säng liggandes hela helgen.
Idag är det lite bättre men fortfarande inte helt bra. Hoppas man 'r ännu bättre imorgon eller på tisdag så man kan börja så smått på gymmet igen. Det ända positiva med detta är att på 2 dagar har man gått ner 3 kg hahaha :D Tack för det!
 
Nu nästa vecka är det sportlov, kan man få något jobb då tro? Får helt enkelt vänta och se :-)
Hoppas ni haft en bra helg! Godnatt och sov så gott när ni väl lägger er!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0