Give me everything tonight!!

Tja!!
Allt bra? Idag har det varit en ganska lugn dag. I förmiddags så körde jag och Hannah in till Malmö och fixade hennes mobil för jag råkade paja henne glas igår :-/ Sen var vi och besökte släkt. Stannade där i ca 2 timmar och sen bar det av hemåt igen.
 
Snön har nått Trellehulla igen, jättetråkigt tycker jag för jag verkligen hatar snön, men det lär väl sitta i till April eller något så man för väl vänja sig vid skiten, finns ju dem som verkligen älskar den!
Ikväll hade vi tänkt dra ut till Malmö och dansa loss lite, ska bli skoj. Det var ju ett tag sen jag var ute sist och dansade, tror det var den 25/12 sist?? Men det ska bli skoj iallafall, hoppas på den Dj:n som är så jäkla bra :-)
 
Nu ska jag slänga på lite smink och kolla lite kläder. Jag hoppas ni får en trevlig kväll. Ska ni ut så ta det försiktigt och drick inte för mycket.
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0