Tandläkaren!!

Idag var jag hos tandläkaren och jag tycker verkligen inte om tandläkaren. När jag var yngre så gick det ändå bra och min smärttröskel var nog större då, men nu är jag så jäkla rädd och jag känner smärtan jättelätt. Jag fick tre bedövnings sprutor och ändå kändes det lite. Usch det var inte alls roligt. Jag fyllde i ett hål som jag hade i en kind tand. Vi bestämde att jag skulle dit igen i januari och kolla igenom hela munnen, rutinkoll som han sa för det var cirka 2 år sen jag var där sist. Dock sa han att jag hade väldigt fina och rena tänder så det var ju ändå skönt att höra.
 
Efter tandläkaren cyklade jag hem till mina föräldrars hem igen, Mohamed stannade där och plockade lite och höll Miro sällskap :-) Vi såg lite på tv och sen fick jag bege mig iväg till förskolan där min mamma vikarierar och vakta lite medan hon skulle till doktorn, men det gick hur bra som helst.
 
Nu äter vi middag, riktigt mumsigt och nu har jag åter känsel i munnen :-D
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0