Stormen Sven!

Hej hopp! 
Idag är det torsdag och jag jobbar till halv fem, men de undra om jag kunde vara stand by till klockan 17 beroende på hur många barn som var kvar, visst kan jag det. Det har varit en väldigt lugn dag med lite barn på vår avdelning. Vädret är väldigt dåligt. Det regnar och blåser som tusan, får se om det kan bli ännu värre dessutom. 

Ikväll är det meningen att min andra lilla syster ska åka till Kosovo, då får vi hoppas det slutar blåsa och regna en jäkla massa!  Hon stannar därnere till den 17 december så åker både Frida och Hannah hem samtidigt 😊👍 

Annars så jobbar jag och står i. Jag har ju halv tid på en förskola fram till 19 december, men denna veckan har det blivit fler timmar och det tackar vi för 👍 
Imorgon ska jag på julbord med min pappas jobb, hoppas det går bra och inte blir långtråkigt. 

Nu ska jag njuta av min rast! Ni får ha en fortsatt trevlig torsdag! 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0