Julen!

Hej!
Julen närmar sig med storm steg och nu är det bara två dagar kvar till julafton :-) Iår ska vi fira hemma hos min syster och henne kille i deras hus och då blir det ju vår familj plus hans släkt, en hel massa människor med andra ord. Det känns både roligt men också stressigt för det känns inte särskilt planerat. Under alla våra år när vi firat jul så har vi alltid haft Brita hos oss, min pappas moster, men iår så kommer hon inte vara med oss för det är för mycket folk och hon gillar inte sånt och det ska bli så tråkigt, det är liksom tradition att hon är med. Emellanåt känner jag att jag åker till henne och firar istället, men då kommer det bara bli en massa sura miner från andra stället. Åhh vad jobbig julen blev iår hahaha.
 
Idag har jag varit hemma hos mina föräldrar eller jag är här fortfarande. Jag har hjälpt Hannah att sätta i hennes hårförlängning, med microringar och vi ska äta kalkon tillsammans sen. Ska bli mumsigt för jag älskar kalkon. Ikväll blir det bara en massa mys och imorgon kan man ju sova ut för jag jobbar inget under julen :-D
Mannen min är i stan och träffar en kompis och snackar lite, får se när han dyker upp igen.
 
Jag hoppas ni får en trevlig söndags kväll!!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0