Snart helgen över!

Hej!!
Detta har varit en helt underbar söndag med solsken. Nu framåt kvällen blev det lite kallare och då åkte vinterjackan på. Jag gick ut med hunden på en promenad innan så det var skönt att komma ut lite. Nu har vi precis ätit middag och sen ska jag snacka med min älskling. Annars har det inte blivit så mycket gjort idag, har tagit det lugnt bara, var och handla lite innan och sen har jag mest bara varit hemma.
 
Imorgon börjar en ny jobbevecka, jag börjar jobba mellan 09-15.30 och sen blir det två chill dagar och sen två längre dagar, så man får hoppas det är fint väder så jag kan gå ut med barnen :-) Jag önskar er en fortsatt trevlig dag så hörs vi imorgon igen!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0