Söndag!

Hej!
Idag är det sista helg dagen och idag blir det fotboll. Ska snart köra in till Malmö och hämta upp Hannah och hennes kille och sen kör vi tillsammans till fotbollsplanen. Det ska bli riktigt skoj även om jag inte kan spela för min häl är inte alls bra, vet inte vad som hände med den när jag skadade min fot :( Tråkigt!!
Jag och pappa satt också och kollade innan på spa, vi vill gärna åka iväg på spa, Tylösjö( stavning) Pappa, mamma, Jenny och Martina har varit där en gång innan och det tyckte det var så fint och skönt. God mat och avkopplande. Det ligger ju precis vid stranden. Så denna gången vill jag följa med. :-)
 
Snart är det dags att köra men jag ska först duscha av mig snabbt. Just nu snackar jag lite med min älskling.
 
Hoppas ni får en trevlig söndag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0