Natti Natti!!!

Hej!
Nu börjar jag bli riktigt trött så det är snart dags för sängen. Nu ikväll har vi spelat lite yatzy, vilket är ett väldigt roligt spel men jag måste vara den sämsta som finns att spela det :-D Jag klarar nästan aldrig att få allt som finns att få. Vädret idag har ju inte heller varit det bästa, har typ regnat hela dagen och det är så tråkigt för då vill man inte vara ute och hitta på något. Vad har ni hittat på med idag?
 
Imorgonär det en ny vecka som ska vara fylld med en massa träning, plus att vi får vår lön på tisdag och då ska jag fixa med min resa till tunisien, får hoppas att jag hittar en som är rättså billigt iallafall.
Jag hoppas ni haft en bra dag även om vädret inte varit det bästa! Sov så gott när ni lägger er!
 
Puss och Kram
 
Den som väntar på något gott! ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0