Ibland slår verkligheten in :/

Igår kväll så var vi ute på disko och dansa. Det var mer folk på detta disko, men inte som i Sverige. Musiken var bra emellanåt, men den var väldigt hög, nästan så man fick ont i örona. Vi var hemma vid ca 05 och då spelade vi lite kort. Vi kom i säng vid 07. Idag vaknade jag vid 15, då gick jag upp och tvättade håret, återigen i kallvatten. Sen la jag mig och lyssna lite på musik och spela kort på mobilen. Sen fick jag nog så jag gick till affären och handla lite, Mohamed vaknade vid 18, helt sjukt, Oh yeees!! Vi käka tillsammans och sen skickade jag honom till den stora affären. Sen vid 21 så började vi med middagen, Brik, pommes och kyckling. Nu sitter vi och dricker lite kaffe och juice. Idag har jag haft en konstig känsla, jag har varit väldigt rädd för att vara ensam och jag har även varit ledsen. Hur ska allt gå när man kommer hem? När ska man kunna åka ner igen? Usch det gör mig så ledsen. Hoppas ni har det bra! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0