Godmorgon!!

Hur mår ni idag?
Det är fortfarande grått och trist utomhus här nere i Trellehulla och det blir nog regn idag också. Igår blev det ju snöblandat regn. Men det kan gärna få vänta en stund för jag ska ut med hunden på promenad strax.
Är det bara jag eller ni andra som också har en blogg tycker det är svårt med rubrikerna man ska skriva där uppe? Ibland kommer jag verkligen inte på något utan då blir det bara streck och det kan ju vara lite trist det också. Hur kommer ni på vad ni ska skriva??

Att inte ha något jobb att gå till måste vara det tråkigaste som finns alltså. Alla andra går iväg till jobb och skola och sen sitter jag här kvar ensam och vet inte vad man ska göra :/ Usch det är så himla trist. Man har ingen aning vad man ska hitta på på dagarna för det är ju inte roligt att göra saker ensam heller.

Idag ska jag inte missa mina tv program jag har börjat se på eftermiddagen innan alla kommer hem. Bla Oc, Unga mödrar, Kardashian mm.
Nu ska jag käka min frukost och sen får vi se vad som händer. Vad har ni för planer idag?

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0