Tisdag 4/12-2012

Godmorgon!
Läget? Idag är det tisdag och det innebär Zumba Fitness ikväll. Det ska bli väldigt skoj och jag hoppas att det är ungefär samma låtar som hon haft innan. Jag vill försöka komma upp lite innan så jag kan träna i gymmet också, styrka och kondition innan passet, dock så ska min tränings partner in till Malmö och köpa skor så det kan bli svårt för jag behöver hjälp med vissa maskiner, men jaja vi får göra det bästa av det hela :-)
 
Nu har jag gjort mig iordning och jag ska strax gå iväg till jobbet. Idag är det inte flera minus, men jag har hört folk härhemma säga att det snöar som tusan därute och är glashalt så jag får väl se till att kolla ut innan jag går så jag vet. Idag jobbar jag mellan 07.30-15.30 så det är en heldag.
Jag önskar er en trevlig tisdag så hörs vi senare idag på min rast!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0