Söndagsmys!!

Hej!
Idag är det sista helg dagen och jag måste tvätta för det gjorde jag inte igår och man vill ju gärna ha rena kläder denna veckan som kommer också ;-P Härnere i Trellehulla har det snöat som tusan och håller fortfarande på, jag tycker det är tur att jag jobbar på en förskola så nära där jag bor så man kan promenera dit, skönt!
 
Denna veckan som kommer bestå av jobb och träning, måste komma iväg och träna minst 4-5 gånger denna veckan som kommer så jag går ner mest även denna veckan :-) Jag ska fan vinna vår tävling härhemma och det med storm ;-D
 
Nu ska jag börja tvätta lite så hörs vi senare! Ha en bra dag i snön.
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0