Kräftskiva!!

Idag är det lördag och det var en vecka sen jag kom hem. Jag har precis varit och kört hem Hannah kille till Malmö, med henne såklart. När vi körde hem så bestämde vi oss för att köra en sväng ut till Gislöv och gå på marknaden där. Det var riktigt varmt att gå där och rätt mycket folk.
När vi sen körde hem så körde vi inom Lidl och handlade lite mat som vi kunde käka idag. Vi ska nämligen ha kräftskiva idag med vår morbror och hans familj. Ska bli skoj. Dock äter inte jag kräftor direkt så det blir lite sallad och annat smått och gott :)
Sen ikväll får vi se vad kvällen/natten bjuder på, tror Hannah är sugen på att åka in till diskot och dansa natten lång och träffa sin kille, dock vet jag inte om jag är så himla sugen på det, Kan det vara så att man blivit gammal och vuxit ifrån det?? :O :O
 
Vad ska ni hitta på med idag? Jag hoppas ni får en fortsatt trevlig dag/kväll! Ta det lugnt :-)
 
Puss och Kram
 
 
 
Bjuder på lite mer bilder jag tog nere i Tunisien på mig och min älskling! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0