Utgång vs Hemmakväll!?!?!

Tjena!
Nu har det börjat regna här i tråkiga Trellehulla haha. Jag satt och väntade på det faktiskt för det ska regna hela helgen har ag hört :( Tur man har ett tak över huvudet <3
Frågan denna lördag är, Utgång eller mysig hemmakväll?? Jag känner för utgång, dock inte ensam utan får se om jag får med mig någon ut då. Kanske att Hannah och Martina också ville ut, vi får se helt enkelt.
Just nu lyssnar jag på musik, har precis kollat lite på guldfynd efter ringar åt mig och Mohamed :) Hittade några riktigt fina och det var inte så farligt dyrt med gravyr heller :) Great!

Vad har ni hittat på med idag? Vad ska ni göra ikväll/natt? Utgång?

Är det några av mina läsare som bor i Trelleborg/ Malmö? Var brukar ni i såna fall gå ut och dansa??


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0