Wiieee!!

Nu är maten nere i magen, det blev korv och mos från sibylla. Det var helt okej men dock så var det inte så gott  som jag trodde det skulle bli haha :P
Jag har duschat nu och snart kommer väl Mohamed in på datorn så vi ska snacka med varandra sen måste jag fixa med sängen, dra fram den stora madrassen så jag har någonstans att sova. Den är riktigt skön även om man ligger på golvet.

Jenny klarade första delen, nu ska hon träna på hela koreografin och filma när hon kör ett pass och skicka in, hon har 3 månader på sig och om hon blir godkänd på det så är hon en licensierad (?) bodypump instruktör :D Grattis!!

Har ni haft en bra dag?  Min har varit helt okej :)

Sov gott sen när ni lägger er!

Puss och Kram

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0