Put your hearts in the air!!!!

Nu är även denna dagen över och imorgon är det dags för jobb igen. Jag gillar inte riktigt måndagar, men man får göra det bästa möjliga av den ändå.
Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag har tvättat lite kläder och börjat förbedda sig mentalt för en ny arbetsvecka. Det är verkligen inte lätt att jobba med ett gäng killar, det är faktiskt lite psykiskt påfrestande. Men jag hoppas denna veckan går fort över och att det går bra på jobbet och det rullar på bra med inga stora hinder ivägen.

Jag ska även komma igång riktigt med mitt mål denna veckan, så nu lägger jag i växel nummer två!! :P
Jag hade tänkt sätta igång en film nu, men tror jag skippar det. Orkar inte riktigt sitta och glo på film just nu utan det får bli lite musik och harpan istället. Snart så kommer även Mohamed online så då ska vi snacka. Han har ju varit i sin hemstad denna veckan så han ska få berätta lite om det. Åhh vad jag saknar honom.

Jag sitter och funderar hela tiden på hur jag ska gå tillväga med lite olika saker. Livet är väldigt svårt ibland alltså.
Nej, nu ska jag lämna er ifred. Sov gott när ni väl går och lägger er!

Puss och Kram


         

         

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0