I never promised sunshine every day!!

Hejsan hejsan!!
Just nu är typ hela mitt gäng hemma hos mina äldre systrar och käkar och snackar en massa. Tror de har sjukt skoj, men jag valde att stanna hemma. Har varit iväg både fredag och lördag hos Malmgren och Bechir och ville "vila" mig lite idag. Känner att jag bölrjar bli lite förkyld och jag hade lite feber igår.
Så just nu håller jag på att snacka lite med Bjelken på msn. Alltid skoj att få reda på vad hon har gjort för knasigheter, fast denna gången hade hon tydligen inte gjort några :S Tveksamt om ni frågar mig. Plus att hon måste ha slagit sitt huvud för hon sa att hon älskade den glassen på MC Donalds med smak av Ahlgrens bilar och den var ju så sjukt äcklig! :P

Jag ska strax hoppa in i duschen och fixa mitt hår inför imorgon och sen ikväll ska jag snacka med Min älskling på skype, har ju inte sett eller hört hans röst på mer än en vecka så det ska bli så sjukt roligt. Har saknat honom något så hemskt mycket.

Vad har ni gjort?

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: aleexandra

jag är en väldigt lugn person och hittar aldrig på med knasigheter !!! btw älskar jag glassssssen :-D mmmmm :D

2011-09-04 @ 19:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0