Wonderfull day!

Hej allihopa!
Idag har det varit en bra dag med riktigt härligt väder. Jag var ute på en promenad innan och solen sken och det blåste lite, men man blev inte för varm i vinter jackan vilket är skönt. Jag har inte haft så ont idag heller i tänderna eller örat. Jag känner att jag bölrjar bli jäkligt trött nu och jag hoppas jag kan sova gott inatt för jag har en låååång dag framför mig imorgon med tufft jobb. Jag ska öppna på förskolan för min kompis som skulle gjort det är sjuk så jag fick hoppa in, så jag börjar redan 06.15 och sen jobbar jag kväll i Malmö och slutar där 22.30, så som sagt, en lååång dag! :)
Vad ska ni hitta på med imorgon?? Jobb?? Skola?? Ni kanske är lediga?? Ha en trevlig dag iallafall.

Nu ska jag plocka fram kläder till imorgon och sen ska jag börja göra mig iordning för sängen, är som sagt väldigt trött :) Nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva för inget intressant händer just nu, bara en massa smärta i tänder och öra och en massa jobb :D

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0