Sommar!!

Nu är det ju verkligen sommar här i Sverige tycker jag, låg lite i trädgården innan för jag vill få lite färg på min bleka kropp :D I förmiddags så körde jag Zumba med lillsyrran i 45 minuter, denna Zumban var lite svårare för det gick så jäkla snabbt, Men skam den som ger sig eller vad säger ni? :D

Jag fick även mitt JojoSommar kort idag så nu kan man dra till Malmö och träna hur mycket man vill, Yeeeaaay!! :D Vill verkligen komma igång igen som jag gjorde för två år sen, då gick jag ner 27 kilo och det var så härligt och man fick lite bättre självkänlsa och allt. Vill ha tillbaka den känslan.
Jag ska sätta upp ett mål till September när jag troligtvis åker till Alanya igen ensam. Om man ska ligga där på beachen med de andra turisterna och ha turkarna gloende på en :/ :D :D Så jäkla kul det är :)
Måste bara hitta en billig resa och spara pengar till det. Har ju svårt att hitta jobb nu under sommaren.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig ut på en promenad och sen ner och hälsa på min kompis på hennes jobb.
Smell you later Aligator!! :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej du hade en fin blogg, kolla gärna min och säg vad du tycker och vad jag borde göra bättre,

2011-06-15 @ 16:00:18
URL: http://www.nattstad.se/jessu
Postat av: Emelie

Det är så härligt med sommar! =D

2011-06-15 @ 16:14:39
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-15 @ 16:44:59
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0