We live and we learn.....

Just nu i trädgården har vi besök av Jönssonligan. Alltså min lilla kusin är på besök med familj :D Hon badade lite i poolen innan, dock skulle jag själv aldrig hoppa i nu för det är lite kallt tycker jag. Satt lite innan och klickade runt på lite rese sidor, men hittade ingen billig resa. Har säkert kollat runt på över 10 olika sidor, men inga direkt billiga flyg finns, för det är bara en flygstol jag vill ha, inget hotel för jag har redan ett ställe jag ska bo på. Men man får fortsätta kolla runt antar jag.

Det ända som cirkulerar runt i mitt huvud just nu är turkiet :D Måste verkligen få väck det lite och tänka på annat. Jag vill kunna tänka på annat, bara för en dag. Först ska jag ju iväg på en resa med min goda vän Malmagrinet, vi drar till Tunisien den 6 Augusti och är väck i en vecka och det ska bli väldigt skoj. Har aldrig varit där så det ska bli spännande. Malmgren har däremot varit där en eller två gånger innan och hon älskar det. Om jag inte minns fel så var det ett av hennes favorit länder :-)
Vi snackade om att kanske vi skulle se om där fanns utflykter där man åkte fyrhjuling, hade varit skit skoj om det fanns :-D Har kört fyrhjuling förr, men det var typ när jag gick i 6:an, så det är ju X antal år sen :-D Hade varit skoj iallafall om vi gjort det. Sen fanns det andra utflykter också, men vissa var riktigt dyra och de kommer inte jag ha råd med så de får jag hoppa. Det ska bli skönt och bara komma iväg och få sola och bada och få lite färg på kroppen helt enkelt. Vill bli lite brunare. Man vill liksom inte få kommentarer som - Damn you´re white! hahaha

Nej nu ska jag fortsätta med mitt. Ni får ha en fortsatt trevlig dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0