Smakar illa....

Nu är min far och en av mina yngre systrar iväg och ska hämta upp vår mamma från jobb. Sen ska de inom Mc Donalds och handla mat, men icke till mig. Jag har bestämt mig för att dra ner rejält på snabbmaten man köper ute. Vill försöka hinna gå ner några kilo till vi ska resa. Så just nu sitter jag och käkar ris, kyckling och grönsaker, inte det godaste var detta. Det var någon matform som min pappa köpt, för annars så tycker jag detta är gott.

Just nu kom även Martina hit och om du läser detta så kan du lämna tillbaka mina röda converse igen!!!!

Nej nu ska jag fortsätta käka detta som smakar illa :-D

Ha en fortsatt bra dag på er!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0