How can we be lovers, if we can´t be friends?

Godmorgon mina sköna små duvor!
Idag hoppas vi det blir strålande sol för jag tänkte höra med min lilla kusin om hon hade velat följa med och umgås med mig idag. Jag hade tänkt att vi kanske kunde ta bussen in till malmö och gå runt där och kika lite sen får vi se var vi hamnar. Hon älskar att åka buss så varför inte åka till malmö då liksom :D Annars tar vi bussen ner till stan här och kikar runt lite i affärerna :D BTW så kikade jag precis i mobilen i den väder appen jag har och det blir sol och molnigt idag, ungefär 19 grader wiiee!! Kanske man kan få lite mer färg också? ;-)

Var inne på en sida på dator och beställde hem lite saker. De såg sjukt snygga ut så vi får hoppas de är det i verkligheten också. Tänkte man kanske kan ha någon av dem på bröllopet i turkiet, om det sker vill säga. Har varit med om att han sagt det ena och det andra men sen har liksom inget av det skett :( Men nu ska vi inte vara såna. Jag längtar som fan till jag drar till Turkiet i September, jag hoppas bara jag hittar en billig resa. Ska ju bo med min kompis därnere så då behöver man väl inte betala så mycket för det. Får man hoppas!
Dock vet jag inte riktigt om jag stannar i 2, 3 eller 4 veckor, så vi får se. Man kanske rent av skulle köpa en enkel resa och sen ser man när man far hemåt? Vad tycker ni? Tror inte de här hemma bryr sig så mycket.

Vad ska ni hitta på med idag?

Ha en underbar dag! Puss och Kram

                                   
Funderar på en ny tatuering och tror det blir något sådant här, Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: A to the L to the E to the X

JOO jag bryr mig och tycker verkligen inte du ska köpa en enkelbiljett , utan 2 veckor räcker . 1 vecka går också bra !! :-D <3

2011-07-19 @ 11:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0