Vattenkrig!?!

Jag och min yngsta syster gick ut i trädgården en stund innan. Jag tänkte vattna blommorna lite så jag tog en vattenleksak som min kusin har, fyllde med vatten och sen skulle jag låtsas spruta på min lillasyster, men råkar spruta på riktigt :O Inget jag panerade alls att göra. Men hon gick och tog en skål och blötte ner hela mig, sen stck hon in där inne, sån mes :P :D

Idag har varit strålande sol och vi har hängt i Malmö lite. Jag skulle kolla på en ordentlig bh men hittade ingen, min vanliga tur. Fick iallafall köpt min Musk olja, ska ha med den på mina resor så jag kan dofta lite gott :D Hittade en annan parfym som min andra lilla syster köpte, den doftade jätte gott den med och kostade bara 100 spänn, dock var det inte äkta parfym utan den EDT, Eau d toeilette eller något ;P Jag fick även fixat på fritidsresor, så nu har jag transfer som tar mig till Alanya. Bussen stannar vid ett hotell som heter Flower Garden och där möter min kompis upp mig. Jag längtar som fan nu haha. Men först är det ju resan till Tunisien!! På lördag drar vi iväg :D Jippiee!!

Börjar redan bli trött :D Men det kvittar om jag lägger mig tidigt för jag somnar ändå inte förrän sent :( Vet inte vad det är för fel, men jag kommer upp tidigare iallafall, det är ju alltid ett plus. Imorgon ska vi köra och hämta Brita igen, hon ville hit! Wiiee! Ska bli skoj att ha henne här igen, man saknade henne på denna dagen bara :D
Nu ska jag spela lite harpan och sen ska jag se om min tvätt är färdig, har hängt i trädgården för vår torktumlare funkar inte :S :D Men när det är fint väder så kvittar det ju.

Har ni haft en bra dag?

Puss och Kram

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0