Tomorrow, Tomorrow, Tomorrow!! ;)

Som överskriften lyder så drar jag ju till Tunisien imorgon med min kompis JENNY MALMGREN!! Wiiee!! Det ska bli jäkligt kul, har aldrig varit där innan men Jenny säger att det är väldigt fint så det ska bli skoj, tar med min kamera så jag kan ta fina bilder. Dock kommer jag inte ha med någon dator, så det blir inga inlägg nu en vecka framöver, men jag hoppas ni kikar in sen igen när jag kommer hem :) Då ska jag lägga in alla bilder jag tagit och berätta om resan lite :)

Idag har varit en rolig dag, Hannah och jag var iväg och handlade åt Brita och sen körde vi och hälsade på Jenny och Bechir och satt där pch snackade. Sen nu ikväll har vi varit med Jenny och Bechir igen, fast de kom hem till oss, vi sjöng bland annat sing star och sen snackade vi och helt plötsligt stod vi alla upp och dansade i vardags rummet haha. Det var skoj och vi tog lite bilder :D

Nu är resväskan packad, nästan :P Tvättade lite idag också som jag ska stoppa ner imorgon. Hoppas resan med flyget och bussen går fort. Tycker det är tråkigt på flyg och buss, man bara sitter där liksom :D

Nej nu ska jag fixa lite till och lyssna på musik. Vi hörs imorgon innan jag åker sötnosar!

Puss och Kram

 


Kommentarer
Postat av: JULIAC

hallå :) fin blogg du har! vill du följa mig via bloglovin så följer jag dig? :)

kram

2011-08-06 @ 09:49:40
URL: http://juliac.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0