Staffanstorp...

Jaha nu är man hemma igen. Vi drog en sväng till Staffanstorp för att hälsa på lite kompisar och för att Hannah skulle få träffa S. Dock var ingen av dem där för de hade någon släkt fest hemma, tråkigt, men vi får träffa dem en annan gång. Nu har vi käkat och jag hade tänkt ladda in lite bilder så jag kan lägga in här på dator åt er, Låter det bra?? :D

Jag hoppas att Mohamed kommer in på facebook ikväll också och han försöker fixa msn så vi kan snacka med camera. Saknar att snacka med honom och se honom le mot mig. Jag hade tänkt försöka hitta en biljett och åka ner där i december eller något igen. Vi får se!

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0