Oh boy vilket vackert väder, solen skiner idag!!

Tjena bloggen!
Idag skiner solen här nere i Trellehulla och det visar 25 grader, dock känner jag att det m,åste vara fel för så varmt känns det inte som :/ Jaja. Igår så satt jag uppe till klockan 03 och snackade med M på skype. För varje gång jag ser honom och hör honom så blir jag bara mer och mer kär. Är detta verkligt? Händer detta verkligen mig? Det känns så konstigt att jag ska få vara lycklig och glad liksom.

Idag så ska nog Hannah och jag köra till Sturup flygplats och lämna några saker som vår syster med familj ska ta ner till vår pappa och mamma som redan är nere i Grekland. De behövde några ögondroppar. Sen ska vi kanske köra till staffanstorp för Brita behövde ha några saker upplockade från källaren så det får bli idag. Just nu är Hannah ute och promenerar med Malmgren, hon behöver väl snacka lite med henne antar jag.

Vad ska ni hitta på med idag? Något speciellt?
Jag hoppas ni njuter av er sista ledighet nu alla skolebarn och sen skärper ni er när skolan börjar. Utbildning är A och O!! You can do it!!

Ha en trevlig dag!

Puss och Kram


 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0