Last one

Tja Alla !
Idag blir det sista inlägget för mig , för imorgon kommer Petra hem :D
Har inte gjort något idag bokstavligen ! har bara suttit i min pyjamas och kollat film hängt vid datan och inte gjort någon nytta alls !
Sitter just nu och läser lite. Och jag vet inte vad som har hänt med mig.. Pratat engelska hela sommaren och börjat läsa rätt så mycket .. Whoot ? haha ,.. En sak som det är ångest på är skolan kom just på allt jag måste göra detta året asså jösses .. kommer bli mycket ansvar men men .. Så för er som inte har tittat ut så har moder natur blivit deprimerad ? för shit vad dåligt väder det är :/ !  Sitter och Kollar på lejonkungen nu haha Timon och pumba är mina absoluta favoriter :-D Men snart ska jag stänga ner och gå och lägga mig !

Så Godnatt alla :)

Har du någon disney favorit ?

Kraam Á¦εΧ∂πdΓá ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

min favorit är oxå lejonkungen :)

Hur gammal är du?

2011-08-13 @ 10:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0