I am missing you like crazy!!!

Go´kväll!
Nu är man hemma från jobb och jag ska bara jobba imorgon också sen är jag ledig Fredag, Lördag och Söndag. Ska bli skönt för känner att jag håller på att bli förkyld. Vill verkligen inte vara hemma från jobb. Det gick väldigt bra på jobbet idag, dock var det lite lång tråkigt för jag stod vid samma maskin och körde samma saker i 7 timmar. Man ser i kors nu nästan, men jag blev nästan klar med dem och imorgon så har de som jobbat dag fixat resten, i´m sure of that.

Imorgon måste jag upp lite tidigare, har satt alarmet på kl.10. Jag måste ner i stan på forex och växla tillbaka lite pengar så jag kan tanka för där är inte mer bensin kvar på min bil, annars kan jag ju inte ta mig in till jobbet. Jag hoppas morgondagen på jobb blir lika bra som den var idag. Men jag tror att musiken spelar väldigt stor rolll för mig och idag så hade jag min systers MP3 spelar och där var bra musik, hoppas hon inte glömmer laddaren imorgon för där var inte mer batteri.

Jag saknar Mohamed så mycket. Vill att han ska få  tillgång till skype så jag kan se honom och höra han stämma. Idag hade han varit på bröllop för sin kompis och han skrev att han önskade att jag var där och jag önskar att jag kan åka dit snart igen, men vi får se hur det blir. Om jag hittar någon biljett och hur jag ska göra med jobbet :/ Det har blivit lite konstigt just nu :(

Jag hoppas ni haft en bra dag!

Puss och Kram på er!!

               
                        Trött och sliten tjej! :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0