Hobbi!! <3

Godmorgon bloggen!! :D
Hoppas allt är bra med er? Jag satt uppe och snackade med min Hobbi igår kväll/natt på skype. Thank god for Skype! :D Det blev rätt sent  så därför sov jag så länge :

Men igår så satt jag och bläddra i en tidning och så kom jag till där de skriver om ens stjärntecken, mitt är ju vattuman och där stod det att min turdag var den 6/8 :D
Den 6/8 var den dagen jag träffade M för första gången, dagen då jag och Malmgren åkte ner till Tunisien, så det måste ha varit min turdag. M jobbar i en affär därnere i Medina och de kallade in oss i affären för att sälja saker 9och jag kommer ihåg att M började prata med mig direkt och frågade saker och jag kände att jag fick panik ( Ni som känner mig vet :D ) Men sen rätt som det var så hade vi bytat nummer och sen gick vi alla till ett café som var precis bredvid och drack mynta te :D Rätt gott. Efter den dagen så träffades vi varje dag den veckan jag var nere i Tunisien och jag har planer på att åka dit och hälsa på honom igen.
Nu vet ni lite av historien ;)

Idag så har jag fortfarande inga planer, ska se om vår lillkusin vill komma hit så hon kan få sin present av mig, sen får jag se vad jag hittar på med.
Vad ska ni hitta på med idag? Hur är vädret hos er?

Ha en underbar dag!!

Puss och Kram!!


Kommentarer
Postat av: Anna

gulligt, hoppas du kan åka o hälsa på honom snart :)

kan du inte försöka lägga upp bilderna igen, vill se :)

2011-08-17 @ 14:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0