Go´kväll i stugan!!

Idag har det varit en fullpackad dag, därav den dåliga uppdateringen. Jag och några av tjejerna drog till staffanstorp, dels så hjälpte vi vår pappas moster och sen hälsade vi på några vänner som bor där. Efter det så drog vi hem och köpte käk och sen så satt vi och åt och snackade.
Sen kom jönssonligan ner på besök igen så umgicks jag med min lilla kusin, hon badade bland annat i poolen.
Jag bokade min biljett till Alanya, Turkiet. Flyget går den 21 September, Wiiee!! :D  Ska bli jätte skoj!

Nu ikväll drog jag och mina systrar ut till dalabadet, till bryggan. Vi tog lite foto och bara satt där och njöt och snackade lite, var riktigt skönt. Sen körde vi en runda och nu har vi äntligen kommit hem. Ska strax gå och lägga mig för jag är riktigt trött. Ska bara ta lite huvudvärks tabletter, har så ont i huvudet. Har liksom ont bakom ögonen med känns det som, jätte skumt och i nacken lite.

Imorgon ska det vara fint väder med och då ska jag och Malmgren dra in till Malmö. Vi ska bla till Fritidsresor och se om jag kan boka transfer från flygplatsen till Alanya. Annars så sa S att han skulle hjälpa mig att fixa något :)
Snackade innan med honom på telefon, kändes bra :)

Nu ska jag ut i köket och sätta mig med dem andra. Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Puss och Kram


           

                    

                         

      Här har ni lite av bilderna, får fler en annan gång! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0