Alex is back ;D

Eftersom jag fick "uppgiften" att blogga här av Petra så ska jag göra det också ! Idag åkte hon som sagt till Tunisien och jag hoppas hon får en underbar vecka och självklart kommer jag att sakna henne !!! Men nu är det jag som har bloggen ;) ”ondskefullt skratt ” haha… Well ni kommer ju absolut inte få lika bra inlägg av mig som när Petra skriver haha så där rök dom läsarna :-P !! fast ni får stå ut med det :) Idag händer inte så mycket i Trelleborg ! Det är Gislövs marknad som enligt mig är så himla dryg ! Det är litet och är hur trångt som helst med hela jag lovar hela trelleborgs befolkning !! & vädret här är väl si sådär ! och man kan inte längta utomlands mer ! Aja annars händer det inte så mycket så nu ska jag sätta på en film :) hoppas ni får en bra lördag och kommentera inte i sönder Petras blogg nu för jag skriver ;) haha ..

Kraam Alexandra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0