Youtube

Gooday!! =P
Sitter just nu och kollar på youtube på lite olika videos där Robert Pattinsson och Taylor Lautner är med. De är så roliga, ska se om jag lägger upp någon här på bloggen sen =)
Just nu är här hema lika dött som alltid, finns typ inget att göra och det är såååååååå tråkigt. Jag ska dock se om jag kan få med Frida ut en stund och ställa henne på ett par rollerblade =P hehe det hade varit skoj. Jag ska själv börja åka, men jag är livrädd för att trilla och skada mig =/ What to do??
Någon som har några bra knep hur man ska gå tillväga hehe =)

Någon som gillar att åka rollerblades??

Ha det bra och sköt om er!!

// Petra


Kommentarer
Postat av: LIENE

ja lägg upp några av vidosarna du kollar på youtube:D

rollerblades verkar kul men har aldrig åkt med såna.



sv: kul att du tyckte videon var rolig:D

2009-09-12 @ 17:54:05
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0